شقه 160 متر بمنطقه طوسون

فرصه لمحبي الخصوصيه والهدوء

شقه 160 متر بمنطقه طوسون بالدور الثالث عشر فى برج مكون من 15 طابق. الحي عباره عن لسان عمراني ما بين مساكن الظباط والاكاديميه البحريه وابراج القضاه ومعهد السياحه والفنادق يمتاز بالهدوء بالرغم ان اغلبيه الحي مليء بالسكان وهذا لانه حي مغلق تقريبا ولان الحي مميز فى المنطقه ومساحات الشقق فيه كبيره فكان هذا سبب كبير فى نوعيه السكان فى هذا الحي.

البرج عباره عن مبني بمدخلين منفصلين كل دور فيه ثلاثة شقق. المقاول الذي بني هذا البرج له خبره كبيره فى البناء ومشهود له فى الاسكندريه بطيب السمعه حتي ان هذا البرج قد بيعت كل الوحدات تقريبا وكان لم يبنى الدور الثاني علوي
وهو يسكن معي فى نفس البرج ونفس الدور.

الشقه مكونه من 3 غرف 2 حمام 2 بلكونه ( واحده بمساحة 3.20 فى 2 يعني تقدر تتغدي فيها انت والاسره وتستمتع بالخصوصيه والمنظر الجميل) بالاضافه الى لوكر مغلق ( مكان بمساحة صغيره على النظام الامريكاني قريب من الباب لوضع الملابس المكويه للخروج والاحذيه)

النجاره كلها عموله ومعموله استر, المطبخ زان, الشبابيك وابواب البلكونات الوميتال اعلي قطاع.

طقم الصحي بالكامل اديال ستانندرد, خلاط المطبخ فرنساوي, عداد مياه, عداد كهرباء, تليفون ارضي, تكييف (سخن/بارد) فى غرفة النوم الرئيسيه.

الشقه على شارعين وجميع الغرف على شوارع ( يعني شمس وهوا )
الشقه لها اطلاله فريده مفيش بينك وبين البحر غير مساكن الظباط والاكاديميه البحريه ( يعني غير مجروحه 100 % ولا شيء بينك وبين البحر حاليا او مستقبلا ) تري البحر الميت وميناء ابو قير والبحر الحي .

اسف على الاطاله بس حاولت اذكر اغلب التفاصيل.
ولكن الرؤيه على ارض الواقع تكون اصدق وافضل

المطلوب 300 الف جنيه قابل للتفاوض للجادين فقط.

01149009030
ابو يوسف